Primăria Municipiului Oradea a lansat, recent, Ghișeul Online, o platformă online de comunicare cu contribuabilii, menționează instituția, într-un comunicat.
Ghișeul Online reunește toate serviciile online existente ale Primăriei Municipiului Oradea, precum și unele servicii noi, potrivit reprezentanților instituției.
Astfel, prin intermediul platformei se pot plăti impozite, se achiziționează abonamente de parcare, se pot depune petiții și urmări stadiul acestora, se emit autorizații pentru traficul greu. Ghișeul Online include și servicii noi, precum depunerea declarațiilor fiscale, arhiva personală (dosar fiscal personal), eliberarea certificatelor fiscale.
Accesul la serviciile Ghișeului Online se poate face:
– limitat, pe bază de CNP/CUI sau fără autentificare, caz în care nu sunt accesibile serviciile de depunere a declarațiilor fiscale, eliberare a certificatelor fiscale și accesul la dosarul fiscal personal;
– complet, pe bază de user și parolă; pentru a obține userul și parola se completează o cerere și se depune, împreună cu o copie a cărții de identitate, la sediul Primăriei sau se transmit pe adresa de e-mail primărie@oradea.ro.
Pașii care trebuie urmați pentru depunerea declarațiilor și obținerea certificatelor fiscale sunt detaliați în ghidurile de mai jos:
– Depunerea online a declarațiilor fiscale prin Ghișeul Online;
– Obținerea certificatelor fiscale prin Ghișeul Online – Primăria Oradea.
Mai multe informații cu privire la serviciul Ghișeul Online sunt disponibile pe site-ul Municipiului Oradea.